Bronisław Niezgoda-Dywanowski Bronisław Niezgoda-Dywanowski
260
BLOG

II Irlandio! Ojczyzno moja! Ty jesteś jak szmal

Bronisław Niezgoda-Dywanowski Bronisław Niezgoda-Dywanowski Polityka Obserwuj notkę 4

 

Ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie,
Kto przy żłobie. Dziś piękność twą w całej ozdobie
Widzę i opisuję, bo żeruję po tobie.

 Tirówko moja, co czerwoną bronisz zgraję
I w wszystkich mediach tyłek dajesz ! Ty, co układ postkomuszy
 ochraniasz z jego wiernym ludem!
Jak mnie zomowca do zdrowia powróciłaś cudem
Gdy od płaczącej matki dostałem kamieniem pod Twoją opiekę
Ofiarowany, martwą podniosłem powiekę
I zaraz mogłem pieszo do Twych latarni
Iść za wrócone życie podziękować układom
Tak nas powrócisz cudem na sitwy łono.
Tymczasem przenoś moje konto utajnione
Do tych szwajcarskich banków, do tych rajów zielonych,
Szeroko nad błękitnym ojro  rozciągnionych;
Do tych firm malowanych szmalem rozmaitem,
Wyzłacanych korupcją, posrebrzanych pychą;
Gdzie bursztynowy WC, d..pa  jak śnieg biała,
Gdzie tirówki rumieńcem oblewa nas chwała  
A wszystko przepasane, jakby wstęgą, miedzą
Zieloną, na niej z rzadka ciche grusze siedzą.

p.s. Grusze na wierzbie Leszka Millera z Samoobrony, trzeba dodać.

Przepraszam, ale polskość to nienormalność i w związku z tym to plugastwo spłodziłem.

Prawie statystyczny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka