Bronisław Niezgoda-Dywanowski Bronisław Niezgoda-Dywanowski
614
BLOG

Ku chwale ojczyzny! Wiersz ryzykowny

Bronisław Niezgoda-Dywanowski Bronisław Niezgoda-Dywanowski Polityka Obserwuj notkę 32

 Jak przyjdzie co do czego

powiem, że byłem pijany

albo zwariowałem

oszukuję samego siebie

 

  dobrze wiem że tamci  bardzo szybko upomną się o mnie

 i w najlepszym  razie zrobią ze mnie psychola

Maszeruj albo giń

to jedyna droga do Polski

więc maszeruję, na szczęście nie jestem już sam

albo mi się tylko wydaje

 

Powiem Ci jak jest i złamię temat tabu

w kraju gdzie służby chronią partię nie państwo i obywateli

musi dojść do złego

tego nie zatrzyma juz nic

 

 Maszeruj albo giń

wyłamałem się

 obława rozpoczeta

telefony do rodziny, propozycje nie do odrzucenia

Maszeruj albo giń

Jesteśmy bracie u siebie

to nie Legia Cudzoziemska

Baczność! Spocznij!

Oddaj odznakę w imieniu partii

Chwała bohaterom!

Za Gloria Victis

 dopadnie cię masowy samobójca

Maszeruj albo giń

ilu jeszcze jest takich jak Ty

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prawie statystyczny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka