Bronisław Niezgoda-Dywanowski Bronisław Niezgoda-Dywanowski
187
BLOG

Wizja - Żegnamy obecny świat,

Bronisław Niezgoda-Dywanowski Bronisław Niezgoda-Dywanowski Polityka Obserwuj notkę 1

, już nic nie będzie takie, jak jest teraz.

Wbrew pozorom jestem zajebistym optymistą, a to, że zawali sie Rosja, zboczona poprawnie politycznie UE, będzie przypominała ostatnie stadium HIV, nic mnie nie obchodzi. Mało tego, nic mnie nie obchodzą mocarstwowe aspiracje bankrutujących Chin, a już najbardziej cieszę się z upadku Niemiec. Kaput.

Co on p ....li?

To kwestia najbliższych 5 lat, można będzie moją wizję poddać weryfikacji. Tak więc mameloki mordy w kubeł.

Zapnijcie teraz pasy....

Polska będzie największą potęgą w Europie i nie tylko. Pod berłem Polski dojdzie do ścisłej unii  z Węgrami i Rumunią. Litwa, Estonia, Łotwa przystąpią do nowej unii. Czechy, Słowacja wrócą na ścieżkę rozumu i realizmu i także staną się członkiem unii miedzymorza.

Nie chce mnie się więcej gadać, idzie na super, jednak najpierw 5 lat dramatu, niestety,  trzeba zapłacić za cuda podstawionego rudzielca Tuska.

 

PS. Warunkiem siły Polski jest słabość Niemiec i upadek Rosji, kto twierdzi inaczej jest zwykłą sprzedajną szmatą, nadającą się tylko na nawleczenie na pal.

2016 - poczatek Armagedonu.

Dla nielicznej grupy osób posiadających niezwykłą zdolność czytania ze zrozumieniem link powalający na kolana   https://pl.wikipedia.org/wiki/Przepowiednia_z_T%C4%99goborza

Prawie statystyczny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka